Adéla Koukalová
Bakalářská práce
Vizuální identita Divadla D21
Visual identity of the Theatre D21
Anotace:
Bakalářská práce „Vizuální identita Divadla D21“ se zabývá konceptem nové vizuální identity pražského alternativního divadla D21 včetně jeho marketingové komunikace. V neposlední řadě se také zabývá problematikou kulturního marketingu. Bakalářská práce je teoreticko-praktická. V teoretické části je věnována hlavní pozornost obecným otázkám jednotného vizuálního stylu v oblasti grafického designu, kulturního …víceAbstract:
The bachelor thesis "Visual identity of the Theatre D21" examines the concept of the new visual identity of Prague‘s alternative theatre D21, including its marketing communication. Last but not least, it also deals with the issue of cultural marketing. The thesis is theoretical and practical. In the theoretical part, the main attention is focused on general issues of a unified visual style in the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Jan Kolář, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
18. 4. 2024
IS4u, I.
18. 4. 2024
IS4u, I.
18. 4. 2024
IS4u, I.
18. 4. 2024